duminică, 27 mai 2012

Pierdut ambitite, ofer recompensa!

De cate ori te-ai simtit neputincioasa in fata kilogramelor?
Aseara am fost la o nunta iar in fata mea, la masa, s-a asezat un cuplu, sot si sotie. Sotul un tip prezentabil, slabut si foarte fashion. Ea draguta, mai bine zis cu potential, insa extrem de durdulie.
Interesant a fost, urmarindu-i, sa constat un anumit tipar in comportamentul lor. Ea se straduia sa-i atraga atentia, el o ignora, ea manca. Uite asa au tinut-o toata noaptea.
Nu ma intelegeti gresit, nu dau vina pe el. Nu este vina lui ca ea, simtindu-se respinsa, se refugiaza in mancare, si se vede.
Haideti sa nu fim asa.
Am fi ipocriti sa nu recunoastem ca aspectul conteaza. Traim intr-o lume in care imaginea vinde. Cu cat esti mai placut/prezentabil cu atat obtii anumite lucruri mai usor.
Pentru a reveni insa la tema blogului intrebarea corecta ar fi: Cum sa fac sa pot tine dieta asta?
Nu te gandi la cat este de lunga. Nu te gandi ca vei tine dieta luni de zile. Ofera-i 2 saptamani pentru inceput, cu posibilitate de prelungire:))
Ambitia vine atunci cand se vad rezultate.
Mizez pe faptul ca vei slabi si vei dori mai mult. Mizez pe faptul ca mancand ce este permis, in orice cantitate vrei, nu vei mai fi asa de tentata sa intrerupi dieta. Mizez pe faptul ca vei stii ca nu esti singura si noi, mai vechile dukanite, am reusit.
Eu mizez pe tine! Tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu